Verzending en bezorging
Wat is de levertijd van een bestelling?
Bagsplaza.nl verzendt het overgrote deel van de artikelen die op werkdagen voor 22:00 uur besteld zijn nog dezelfde dag. PostNL levert vervolgens doorgaans binnen 1 à 2 dagen. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn dan word je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte gesteld. Voor enkele artikelen geldt een langere levertijd. Bij ieder artikel staat precies aangegeven welke tijd voor het artikel van toepassing is.Let op: Verzendingen naar het buitenland hebben ongeveer 3 werkdagen levertijd.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland:
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen binnen Nederland € 3,95 per bestelling, gratis vanaf €100,-. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling.
Buitenland:
Momenteel verzenden wij via de webshop alleen bestellingen naar België, de verzendkosten hiervoor zijn € 6,95 per bestelling, gratis vanaf € 100,-. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. Mocht je een bestelling naar een ander land willen versturen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Opgesplitste zending
De producten van Bagsplaza kunnen vanuit meerdere magazijnen verzonden worden, hierdoor is het mogelijk dat een order in meerdere pakketjes wordt geleverd. Hierbij betaal je uiteraard maar één keer verzendkosten.
Welke bezorgmogelijkheden zijn er?
Over het algemeen versturen we je pakket met PostNL. Hierin is het mogelijk om het pakket op je thuis adres te laten bezorgen, of bij een PostNL punt te laten bezorgen. Soms is het mogelijk dat er een andere vervoerder gebruikt wordt, dit geldt over het algemeen bij buitenlandse zendingen.
Ik kan mijn bestelling niet volgen
Als je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, vragen we je even geduld te hebben. Het kan tot 24-48 uur duren voordat het pakket door de vervoerder wordt gescand. Bij sommige vervoerders wordt de tracking pas geactiveerd wanneer het pakket in het land van bestemming is aangekomen. Als jouw bestelling al voorbij de geschatte levertijd is, laat het ons dan even weten dan zullen we de status van jouw pakket controleren.
Waarom wordt mijn bestelling in twee pakketten verzonden?
We proberen altijd om de bestelde artikelen zo snel mogelijk te laten bezorgen. Als jouw bestelling artikelen bevat die wij op verschillende locaties opslaan, ontvang je deze in twee afzonderlijke pakketten. Deze kunnen op verschillende tijdstippen worden verzonden, maar je pakketten komen zo snel mogelijk je kant op.